"flickan bakom flor nätet"

Är rätt nöjd med den här men är lite ledsen över att den ser så ful ut inskannad på datorn, en del detaljer och skuggor försvinner verkligen! heletsintrycker är så mycket finare i värkligheten... kanske borde investera i en ny scaner! 

By: mig
Av mig, insperation fotto från Chic,
Pennor: "Deverent" Hb,4b, 3b,9b + halv dåligt sudd* och stompfer

ps. om någon undrar så är det rutiga (som nästan inte syns på skärmen) flor som man hadde förr i tiden, som sagt man förstår om man ser den live...


Kommentarer
Postat av: caroline i din klass_snygging

fiin lillan! gillar håret!

2011-02-07 @ 22:17:39
Postat av: Molly

Fint :) har du provat att photoshopa bilden? Asså du gör inte om själva bilden utan går in på typ brightness och ändrar där. Då får man tillbaka rätt mycket av skuggor och andra detaljer.

2011-02-09 @ 13:33:18
Postat av: Agnes

Vad fiffig du molly! det har aldrig slagit mig men jag ska garanterat testa det när jag kommer på det nästa gång!



Kram Agnes

2011-02-09 @ 22:08:44
URL: http://konstomode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0