Jag ska bara...

I dag var jag och tittade på Liljevachls ung vårsalong och stora vårsallongen, det var jätte inspererande och kul! Det roliga är det är så många jag känner som ställer ut på den lilla vår salongen för oss ungdomar men även en kompis morsa ställer ut på stora vårsallongen där bara etablerade och profsiga konstnärer ställer ut! känner mig riktigt stolt över att tillhöra och umgås med mina duktiga klass kamrater! Nej nu ska jag ta och sätta på hög "pepp" musik, fixa en kopp te och ta och röja lite i mitt rum som har skrikit i flera dagar (veckor kanske) efter städning, jag har ju inte kommit hem innan kl tio någon gång på en vecka så i dag blir det röj!

puss och kram skumbanan hörs mer senare i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0