Tjej mys

I kväll har jag och carro tjej mys kväll! vi dricker te, käkar onyttigt, och färgar hår och målar naglar! Jag har varit sugen på ett blått nagelack länge så efter skolan i dag gick vi in på kicks och tro det eller ej men just mitt favorit nagel märke (Isadora) hadde någon sorts kanpanj på några ap snygga färger där en av dem var turkås blå, så jag slog till på tre färger blå, grön och kastanjebrun! 19 kr st kostade de!



Här nedan kommer lite bilder från färgnings stunden
carolin med färg
carro och jag
carros slut ressultat

Ritat har vi också hunnit med i kväll! här är mitt öga som carro målade av!
öga



Kommentarer
Postat av: Molly

Gud va sjukt! Innan jag läste texten

så såg jag direkt att det var ditt öga!

2011-02-28 @ 03:53:50
URL: http://memoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0