150 kr kilot

Jag fick riktiga vår kännslor i dag när jag var ute och fikade och gick på stan med några riktigt härliga vänner! Solen värmde riktigt skönt när man stod i lä för blåsten! Jag kom överens med Anna och Ida om att det var vår luft men att det riktiga vår tecknet är när gatorna sopass på allt grus... sorligt men sant när jag tycker det är lika mycket vårtäcken när snödroppar tittar fram som när en maskin sopar bort grus, ack för stockholmare!

snödroppe
Än är det ett tag kvar men jag ser fram emot den dagen som de här tittar upp!

Jag köpte tyg i dag på Ohlsons tyger, jag knallade in där bara för att fördriva tiden innan träningen och kika runt lite, och tro det eller ej men jag springer på en korg där det ligger "rest" bitar av sammet, och så hittar jag den där riktigt djupt mörka blå färgen jag söker! perfekt lagom stor också den kommer att räcka perfekt till en liten kape men luva till mig! 50 riksdaler gick det på, Helt oförskämt billigt för så fint tyg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0