Bästa Baljan

Jag har på sista halvåret börjat uppskatta badkar mycket mera.
Efter att jag fyllde typ fem så slutade jag bada badkar och har alltid duschat sedan dess. För ett par år sedan så valde till och med vi i familjen att strunta i badkar när vi renoverade och byggde om badrummet och jag har inte saknat badkaret… fram tills nu. Jag vet inte vad det är men jag får sådan lust att bara sjunka ned i ett badkar, ofta så brukar min starka längtan efter ett bad lösa sig då jag badar i min pojkväns lägenhet men i alla fall! För att komma till saken så tittade jag på Badkars sidorna i Plaza Interiör förut och föll pladask för ett badkar som jag skulle vilja ha i mitt framtida badrum.

Badkar från Noro
Badkar Noro sand Från www.noro.se pris ca: 17995

Det här badkaret är tidlöst vackert, tänk det stående i ett luftigt badrum med mycket plats och så sjunka ned med tända ljus och lite badskum som enda sällskap. Jag såg ett liknande i en möbelaffär i rom i sommars och har sedan dess kikat lite efter liknande här i norden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0