"den fina vackra fjärilen flög ut från herrens hand"

PLuggar historia och förundras över att en dag kan få en sådan underbar vändning! jag startade dagen med för lite sömn och fick sedan tillbaka en bild uppgift där betyget gjorde mig besviken plus att jag var ett nervvrak på grund av att min Historia uppsats skulle vara inlämnad andra lektionen (men den är ju inte klar). Men så plötsligt går allting bra istället! PÅ historia Lektionen så får jag reda på att jag fick full pott på ett gammalt prov och sedan sa min lärare att det var okej att lämna in Historia uppsats i morgon istället! till på köpet så ringde skolans Specialpedagog för en timme sedan och berättade för mig att det fanns en dator till mig från skolan som väntade i ett av klassrummen! Vilken strålamde vändning på dagen Asso!

fjäril
Här är en bild som för mig är en lycklig bild som jag känner avspeglar min sinnes stämning.
NU ska jag fortsätta med att spela "pepp" musik på spottyfi och skriva klart Historia fördjupningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0