En solig dag är en rolig dag!

Kärlek till en väska, är redan alldeles upp i öronen förälskad i min nya väska! Det här är min första riktigt egna snygga väska som jag är helt säker på att jag kommer ha väldigt länge (räknar med att den faktiskt håller ett bra tag). Tidigare väskor har jag alltid haft ”tillfälligt” i väntan på den rätta, och de har alla haft brister, för liten, inga små fack, dålig för ryggen osv... alla har ju varit fina men ingen har haft allt, men väskan jag har nu har allt och är perfekt!

Var ute i soljuset och promenerade i dag och carro tog de här bilderna med sin fantastiska kamera! Här är väskan ute och ser världen för första gågen också!

26/1

26/1

26/1


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va Snygg hon ÄR!!! <3

2011-01-26 @ 20:58:40
Postat av: Trixie

Du är så himla vacker Agnes, och va skönt att du hittat "den". Själv sparar jag för fullt till min väska som förhoppningsvis ska köpas till våren! :D

2011-01-29 @ 10:04:07
URL: http://sswahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0