Olja och Akryl

I December så målade jag denna tavla.. Jag skickade även in den till LIljevalchls ung vårsalong men kom inte med på den utställningen. Caroline min nära vän var en av mina klass kompisar som kom vidare med sitt bidrag till vårsallongen, Det var hon så värd då hon laggt ned både själ, hjärta och dubbla tiden mot vad jag gjorde med den jag skickade in!   
Min julutställnings tavla
Min tavla är en akryl målning med lite intensivare färger än de på bilden åvan, den blå är betydligt mer "skrikblå"!


Carolins tavla
Caros tavla är en olje målning, vill ni se den live gå då på liljevalchs ungvårsallong som ställer ut den från och med 15 feb till den 27 mars! mer om det på www.liljevalchs.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Carros var sjukt fin. Men det var din med!!!

2011-01-17 @ 19:41:47
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0