Jag tippsar..

om en hemsida som har döds fina klockor av olika slag, jag föll för fickuren och de gamaldaggsa hals klockorna! Den här under kostar 298 kr och är en fullt fungerande klocka i gammal stil där man även får med en klockkedja till västen/byxan. Gå in på www.ovanligaklockor.se

 fICK UR


Tjingeling nu ska jag ta och vila upp mig lite, jag är så trött efter alla knasiga människor som sjunger för än vart man en är (typ fem gånger har någon sjungit för mig i dag mot min vilja) Men ett stort tack till er alla som har förgyllt min dag med uppvaktning på födelsedagen. Från starten på morgonen av familjen till muffins på tunnelbanan och så all annan sång och uppvakning! Love YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0