Kamera Sökes

Jag har kanske nämt det men jag fick i alla fall av mina förälldrar lovat när jag fyllde år att jag ska få en bra system kamera! Men ännu har jag inte köpt någon! Så en fråga till er som läser det här, någon som har tips om var det är rea på kameror just nu, helsst canon eller Nikon. Eller är det någon som kanske har en begagnad att sälja till och med?

Kamera sökes!
Hihi, tycker ni om min tre minuters skiss av en kamera! obsarvera att det inte ligger någonting seriöst bakom den här och den jag la ut i går, det tar lixom längre tid att scanna in bilderna en att rita dem men tycker det är rätt kul trots att jag snabbt kladdat ned det!


Kommentarer
Postat av: Em

Jag tycker själv att Nikon är himlahimla bra! Med en Nikon D5000 kan du både fotografera och filma, sjukt nice

2011-01-31 @ 19:10:02
URL: http://noteventhoughts.blogspot.com
Postat av: caroline

håller med tönten där ovan. och skissen var jättefin också! <3

2011-02-02 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0