Kamera

Jag fyller ju år nu på onsdag, är rätt otaggad måste jag säga det känns som om 17 är lite halv mesigt tal att fylla, ingenting specielt händer ju nu, det ända är att man längtar ihjäl sig till att fylla arton som är en ålder som ger så mycket mer möjligheter än 17. Aja lite kul ska det väll kanske bli med födelsedag det är ju trevligt att få en anledning att bjuda vänner på middag och festa lite!  Men i alla fall på min önske lista står en kamera på första plats! Det är det ända seriösa som jag vill ha resten jag önskar mig är lite målar grejer och lite nya nagellack och så.

CanonNikon

Två toppen märken på kameror är Nikon och Canon, jag har inte riktigt kunna avgöra vilken utav dem som är "bäst" men tror att det beror från person till person vilken kamera som passar. Jag var först helt säker på att jag sulle köpa en system kamera men jag kom på nydligen att det skulle vara smidigt med en mindre kompakt kamera också! Är lite velig men det lär bli rätt tillslut!


Kommentarer
Postat av: caroline

Jo klart du ska ha en kamera! Men du är inte säker på att du vill ha en bättre ändå? Så du inte ångrar dig senare? :)

Puss

2011-01-16 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0