Magrutor inom en månad

Sitter på idrots teori lektion och har precis avslutat min planering om hur jag ska träna de närmsa veckorna! Det blir Friskis och svettis tre gånger i veckan och lite simning då och då som gäller! Jag slog nyss vad med min kära vän micke om att jag ska ha magrutor inom en månad! Har jag det så bjuder han på en kopp kaffe! Tror ni jag kommer lyckas?! Ska träna spinning efter skolan så det är ju inte mag träning precis men lite ben muskler är ju inte häller fel!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Malin coach

asssså shit vad är det här för träningsblogg shit najs man!!!!! hehe såri men du kommer inte lyckas med magrutor.

(see u 2morrow at jympa)

2011-01-24 @ 21:39:34
URL: http://palla
Postat av: Agnes

haha du har nog rätt malin har inga höga förväntningar precis! vi ses i morgon!

2011-01-24 @ 22:14:53
URL: http://konstomode.blogg.se/
Postat av: caroline

JAG TROR PÅ DIG AGNES! DU KAN LYCKAS FÖR FAN!

2011-01-26 @ 19:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0