"PÅ min näsa"

Har målat med akvarell hela dagen och testat en ny teknik när det gäller det, planerar att göra något riktigt snyggt som tar mer än en dag att göra och har gjort lite skisser "prover" till det. men nu för någon timme sedan trötnade jag på akvarell grejerna och ritade denna dam som tittar så försynt på fjärilen. tycker den blev helt ok då jag inte la ned mer tid än max någon timme på den här!

Blyerts teckning

Tyvär är det så att blyertsteckningar inte riktigt kommer till sin rätt när jag skannat in dem. Tycker den här är snyggare i värkligheten! Hm, ju mer jag tittar på den ju mindre tycker jag om den... vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Carro

Superfin Agnes trots att du inte lagt ner mycket tid på den :) Gillar knuten i håret! Du har tagit hjälp av Emilies header "batteries.blogg.se" ser jag, eller? :D Puss

2011-01-15 @ 23:18:28
Postat av: Agnes

Ja knuten tog jag insperation därifrån!:) det var en "spännande" frisyr att göra lixom.

2011-01-15 @ 23:32:26
URL: http://konstomode.blogg.se/
Postat av: Molly

Fin! Sluta va så kritisk o bara kör på ;)

2011-01-16 @ 00:26:28
Postat av: Ida

Den är jätte snygg Agnes! skulle jag lätt ha i mitt rum:)

2011-01-16 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0