Skumm Lycka

Jag kom på mig själv med att tänka i bilen på väg hem från teatern jag var på i dag, "åå, kommer Elle i brevlådan i dag! nej skit det är ju i över morgon, längtalängtalängta..." Jag tänkte inte på den fantastiska performace föreställningen jag precis sätt, jag tänkte inte häller på att det är min födelse dag i morgon och att jag har massa att se framemot, Jag tänkte bara på min Elle tidning. Men så kommer jag hem och så ligger Elle i brevlådan några dagar för tidigt! What a big nice suprice! Tänk att så lite kan ge så mycket glädje. Nu kan inte det faktum att jag har engelska gramatk prov första lektionen i morgon och behöver upp senasst sex sänka mitt humör häller!
elle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0