Te

Jag är lite splittrad när det gäller kaffe och te. Jag började dricka kaffe för några år sedan men sedan har det gått upp och ner... på sommrarna så hinkar jag i mig kaffe, dels för att orka och dels för att det är så gått med mitt sommarjobbs kaffe. När jag är hos pojkvännen så dricker jag också sanslöst mycket kaffe för att han gör så otroligt gott spexigt barista kaffe åt mig. men däremmellan så dricker jag nästan inget alls förutom när jag är ute och fikar, men te har däremot seglat upp på min topp lista de senaste halvåret! Jag dricker faktiskt några koppar te varje dag hela tiden nu för tiden.

Nu sitter jag i alla fall här framför te koppen efter en lagom full späckad dag, det är ju faktiskt enklast att sova på te också!

Tea

Sovsött nu mina vänner!


Kommentarer
Postat av: caroline

haha vilken kul inlägg! Jo te är fett nice i skolan, specielt med din ascoola oranga tekokare! Du borde ta en bild på den och lägga ut på bloggen :) jag gillar att du börjar lägga ut mer och mer bilder du själv har gjort nu också! weee. vi får tvinga emilie att göra det samma och inte kompiera hela tiden <3 emilie om du läser detta, vilket du gör för du är en stalker.. BÄJS PÅ DIG

2011-02-02 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0