Med lätt hjärta

Har haft en riktig tjej mys pys kväll med en sedan länge nära vän. Tyckte jag hade gjort mig förtjänt av det såhär efter mycket plugg, och så måste jag vila upp mig för nästa vecka blir inte kul, har både jordens största Matte test + engelska kursens största gramatik test framför mig... därför pusstar jag ut i helgen! Vi gjorde mumsig Milkshake drack te käkade choklad och såg sex in the city kan man ha en mer typisk tjej kväll eller!? I herlgen blir der mycket måleri också, så förvänta er en del på bloggen!:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var du defintivt värd! Men jag vill så gärna träffa dig! Vi får höras av under helgen, kanske kan vi kanske bara umgås på söndag!

2011-01-15 @ 09:19:39
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0