På G

Jag har ett nytt projekt på g som jag tänker genomföra! Min ide är att sy en tyg påse, inte av denn klassiska pås modellen som alla har nu förtiden utan jag tänker mig ungefär en sådan gymmpa påse som min mamma sydde till mig för drygt tio år sedan då jag gick på lågstadiet. Jag minns hur stollt jag var över min leopard mönstrade gymnastik påse i "teddy" tyg. Den var finast  hela skolan (tyckte jag då) ända från den dagen den gjordes tills dess att den var utsliten kanske fyra år senare!

Nu hadde jag tänkt att sy något liknande för exakt samma användnings område som den jag hadde för länge sedan, Alltså tränings kläder. Jag orkar inte plast påsar som går sönder och gör så att alla grejerna trillar ut stup i kvarten och jag orkar inte häller min stora idrotts trunk! Dock så är den modellen jag ska sy extremt simpel så tror jag skojar till det lite genom att använda mig av lapptäcks teknik eller någon virkad fin detalj kanske! Vi får väll se, det blir ett kul vårprojekt i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Älskling

Cleant! kan du göra en till mig??

pusss<33

2011-01-24 @ 22:34:07
Postat av: caroline

Jag vet du berättade, en ap ball ide med lapptäcket du beskrev där! NCIE FÖR FAN! BÄÄJS

2011-01-26 @ 19:29:16
Postat av: Anonym

Det finns inga " måååste haaa " bara jag " skulle vilja " ha. En gympa påse skulle vara toppen jag hade faktiskt glömt att jag sydde en till dig......puss MA.

2011-02-22 @ 13:37:23
Postat av: caroline

Åååh gamla minnen! Härligt härligt! Längtar fortfarande som en GALNING att komma hem till dig på fredag, som om jag inte tjatat tillräckligt.. Puss

2011-02-22 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0