Mer positivt än neggativt!

Tjooho!
Skulle så hemskt gärna bara vilja berätta om hur underbart allting är här i stöten där jag är med familjen och pojkvännen. Men tyvär så har jag dragit på mig en rätt reäl förkylning. Har haft en konstant huvudvärk sedan i torsdags som nog till mesta dels beror på att jag är så otroligt teppt i näsan och har för att orka att vara social knarkat iprem i fem dagar i rad. Men mycket är bra också! För det första har jag ett långt och underbart jullov, jag har ingen feber och tror att jag håller på att bli friskare, jag befinner mig i fjällen med mycket snö lagom kallt och omgiven av personer jag älskar! Alltså mer plus en minus!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0