Spring 2011

VÅR MÅSTEN:

1. En byxdress
2. Ett par riktigt sköna vardags klack skor
3. En stor fladdrande sommar hatt

Jag vill ha vårgaderob och vår färger! är super taggad på lite allt möjligt men topp tre för stunden är det som står ovan. Jag har redan en riktigt läcker svart byxdress från Zara men skulle vilja ha någon i en härlig knallig färg också, kanske röd eller gul!? Sedan vill jag ha ett par snygga bekväma klack skor också, äger inga "vardags" klackar men har funderat på att invenstera i ett par! Jag har sedan förra sommaren letat efter en stor snygg fladdrande sol hatt, men det dök inte upp någon jag ville ha. Men har sätt att monki  har en snygg i kamelfärg så kanske slår till på den!

Acne 3795 kr
Är inte de här snygga!? Från Acne är dem, Pris: 3795
Just de här paret är inte i min pris klass, men någonting liknande ska jag hålla utkik efter!





Dom här är lite mer söta och nätta! Och det är mitt favorit sko märke också!
Vagabond skorna sitter sjukt bra på mina fötter! och 800 kr är ett mycket bra pris.





Kommentarer
Postat av: Molly

Byxdress är såå fint!

2011-02-01 @ 21:38:08
Postat av: Anna

Byxdress mycket fint Agnes! VIll ha en fast blommig...och den får gärna se ut som en klänning,fst ändå är byxdress ;)Föresten, jag sparar typ alla mina pengar till i mars, då jag kommer ha typ 2500 och då kan vi shoppa loss :)

2011-02-02 @ 15:47:25
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0