What a wonderful world

Jag har haft en så ofantligt fantastisk underbar dag! Har inte mått så här bra på flera veckor! Hela dagen började efter att jag bästemt mig att gå till kyrkan som jag inte varit i på mycket länge och där vimmlade det av vänner jag inte sätt på år och dar så det gjorde mycket av min dag. Sedan så pluggade jag (och drack hejdlöst mycket te) matte två timmar med med en härlig vän! och efter det så han jag med att träna innan jag drog till ett coolt musik café inne i stan. Super skönt folk, riktigt proffsig live musik och bäst av allt... riktigt gott och billigt kaffe!
Ska skriva lite om det cafét här på bloggen snarast så att jag kan guida ännu fler dit en söndag kväll som denna!

flower
Bild från www.flickr.com

That was my day
Hoppas du har haft det lika bra som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0