Week Day rean, Nu är den här!

Jag hoppade av vid hötorget på väg hem från skolan kilade in på Vero Moda och hämmtade ut ett scampo och ballsam som jag hade fick genom en kupong från Elle. Sedan kunnde jag inte riktig låta bli att svänga in på Ceep monday också! De började ju sin omtalade 75% rea i dag eller om det var i går...  Jag skulle inte köpa något så jag tittaade och provade inte så mycket men min vän carro köpte ur mycket fina kläder, säkert fem plagg för under tvåhundringen! Dock måste jag medje att jag trots allt sitter med en Week day kasse med nya snygga jeeans i som jag inte kunde hålla tassarna borta ifrån! Visste att jag skulle köpa något när man går in i en nutik där jeeansen kostar 100 kr men det var det värt för jag hadde ändå inga taita jeens kvar längre! Nej men nu ska ta och kliva av bussen, strax hemma efter mycket köer och trafik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0