Deppdag

OM dagen börjar dåligt blir hela dagen dålig... i dag jobbade jag mellan åtta och elva på förmiddagen och när jag slutade så ringde jag upp M från target models som försökte ringa mig kvällen innan när jag var på jobbet. När jag väl fick tag på henne fick jag reda på att ett känt sko märke (hehe mins inte vad hon sa att det hette) hadde valt ut mig och någon tjej till från agenturen som de ville ha med på fashion week. Men jag svarade för sent och de hadde redan valt några av de andra tjejerna... skitskitSKIT!!! Det här var ju ett välbetalt jobb, och att som modell jobba på fashion week är ju något man vill göra... nu är jag lite deppig (och bitter) över att jag missade den schansen men M tröstade mig med att jag i alla fall var väl eftersökt, inom loppet av två veckor har jag blivit tillfrågad tre gånger om olika modell jobb. Ja ni hör ju att jag i alla fall försöker vara positiv...



Fick en trislott av pappa nyss, vi vann 250 kr så någonting gott är det väll med denna dag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0