loppis runda

sitter och bloggar i bilen som jag brukar göra nu för tiden för det är ju bara när jag lämnar gården som det är mottagning, menmen täckning klarar man sigutan några veckor varje år så jag klagar inte (eller lite klagar jag kansk hehe) Har min lediga dag i dag i alla fall och åker runt på loppis runda med mor och far, har redan fyndat massor! är lite små seg i dag efter en fredag kväll med vänner vid stranden så dagens lugna utflykt passar mig bra!

Dagens fynd, alla från by loppisen i stänninge på öland:
Tre nya böcker för 10 KR, en skönliterär pcket, en kok bok med fina bilder på sommar mat, och så den boken som jag gillar mest, allt för konsten heter den och är en mysig bok där olika konstnärer har illustrerat och skrivit serier.

En korg som jag fick gratis för att den saknar ett handtag, GRATIS (jag klipper av det andra så är det skit samma)

En rygg säck i äkta skin med läder detaljer 20 KR

En super len päls mössa till vintern för endast 50 KR villket kap!

Allting fick jag för under hundringen, villka fynd jag har gjort i dag asso mössan hadde jag köpt om den så varit tre gånger så dyr! Älska loppis asso, speciellt sådana fina lokala by loppisar som denna, det är där de riktigt låga priserna finns. Kanske tar lite bilder och lägger ut på fynden om jag får tid, pels mössan är skit vacker den vill ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0