efter regn kommer sol

Åker runt med mamma och gör några ärenden i trakten som passar att göra en regnig dag. vi var nyss på Ullcentrum och jag är så sugen på att köpa en fin stickad ull käp i en fin grå nyans men beslutade att vänta med det. När jag fått lönen för sommaren går det kanske att överväga att spendera 1500 på den vackra skapelsen. För övrigt så ringde min modellagentur ringde häromdagen och frågade om jag ville vara med på en plåtning som var i går, tackade nej för att det blir så himla stökigt att åka härfrån sommarjobbet upp till stockholm och sedan tillbaka bara för en plåtning där ingen lön var garanterad, har i dag lite halv ångest över att jag inte tog jobbet det hadde ju varit kul och kanske värdefulla bilder till portfolion, aja skit samma! det kommer fler tillfällen, lovade att ringa dem när jag är i stockholm igen så då får vi boka in något nytt!

 
Regnar ute... tur att man har en sådan läcker regn jacka!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0