Det blev ingen duk men det blev en tub med färg

När jag väl kom upp till färgafären så kom jag ju på att jag behövde en till röd färg att komplitera min winsdon färg med, så pengarna räckte bara till en tub med olje färg och inte till en ny fin duk... jag har målat hela eftermiddagen i alla fall fast på lite mer fula panoer och papper, dock så tog jag inte kort på den jag målad i dag för den blev faktiskt så fin att jag väljer att ge bort den till en vän som önskar sig en tavla, (och då kan jag ju inte lägga upp den här på bloggen innan hon fått det!)

Här nedan är däremot en bild på en äggolje tempera målning jag gjorde för några veckor sedan! tog hem den från skolan för någon dag sedan.


min nya mysiga färg!


Kommentarer
Postat av: Smäm

Snygg!

2011-06-13 @ 22:33:48
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0