en sådan dag

tecknar

Godmorgon godmorgon! nu har jag vaknat och det är dags för mig att sätta igång med allt som ska göras, förutom att städa huset så tänkte jag måla större delen av dagen, tänkte börja på en seriösare olje målning utifrån ett gäng skisser jag gjort men då behöver jag en ny och riktigt fin duk att måla på, vanligtvis köper jag dukar och allt mitt målar matrial på kreatima men det är ju så långt dit så jag orkar inte ska istället ta longboarden upp till färgafären i närheten och se om de har det jag söker! Ses i eftermiddag kära läsare, lägger ut lite bilder när jag kommit en bit med tavlan!

Kommentarer
Postat av: memoriaa.blogg.se

orkar inte med dig anges, du blir alltid bra på bild...

2011-06-21 @ 01:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0