ett datum att ringa in i kallendern 17/11 2011

Har ni tänkt på att sammarbeten mellan svenska modehus och designers börjar bli allt vanligare de senaste åren! Hm är några som tidigt började med gäst designers och de har hunnit med sammarbeten där några av de mest hippade och exklusiva utländska mode hus stått för design samarbetet bland annat Lanvin, Karl Lagerfeld, jimmy choo och Stella McCartney, nu är i alla fall Versace näst på tur. De inleder ett sammarbete som kommer resultera i en huvudkollektion som finns i många Hm butiker världen över från den 17 november i år. Donnatella Versace som är syster till Gianni Versace som startade det italenska modehuset har även designat en mindre vår kollektion som bara kommer säljas online från den 19 januari 2012 (det får bli internet shooping på 18 års dagen minsann) Det som jag tycker är extra roligt med att denna nyhet släpptes just i går är att jag mycket lägligt såg värsta feta dokumentären om Gianni Versage i söndags "mordet på mode kungen" för er som är intresserade så finns den säkert på tv4 play ett litet tag till, alla borde se den även du som älskar fashion och du som tycker allmänt om historia och spänning (de går igenom Giannis tid för mordet och hur mordet gick till).

Ps: glömde nästan säga att H&M den här gången har valt att göra sammarbetet med Versace på det sättet att det sträcker sig över HM- Home också, Donatella Versace ska blandanat designa några utvalda inrednings artiklar, kuddar och ett överkasst. Den 17 november ska jag vara lite snabbare med att hänga på låset på HM:s dörrar för det är minsann många gånger som jag ångrat att jag inte köpte den där lanvin klänningen innan den var slut... det får inte hända igen, ser jag någon snyggt denna gången ska jag inte tveka så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

2011-06-23 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0