Favorit Frukost

Idag så startade jag dagen med min favorit fruksot! på helgerna brukar jag försöka lyxa till frukosten med pannkakor eller kanske scones men min absoluta favorit är ju trots allt enkel fil med bas musli och lite olika nötter och frukter i så det är med den frukosten jag deltar i en tävling om smarrigast frukost på den här bloggen.
min favorit frukost'
fruksot
Dagens musli består av lite klasisk bas musli och sedan har jag toppat med två av mina favorit nötter samt pumpa känner, torkade tranbär och så sommarens favorit... jordgubbar! persikan tänkte jag skiva ned i filen också men den blev godare som gott tillbehör istället!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Mums! :D

2011-06-12 @ 21:47:10
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg du har, bilderna på frukosten är verkligen fina och ser så där erfekt god ut:)

http://marthamartha.blogg.se/?tmp=17161802

2011-06-12 @ 22:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0