borde sova

var inne snabbt hos frisören i dag för att möta upp nyfixade mamma oc sedan göra sällis hem, fick då till min överaskning se mitt eget ansikte i en utav tidnignarna som frisörer alltid har framme, det var i tidnignsmagasinet mirror som är norden största frisyr tidning. Bilden var tagen på mig från Elmia mässan där jag var hår modell i våras, skojigt att det var en bild på mig minsann! (haha även fast mitt namn aldrig nämndes utan bara min trendiga frilla och den yberduktiga och kända frisören bakom)  ska nog sova nu, lite nervös inför morgondagens modellande... måste ju vara yber pigg och frisk i morgon utan mörka ringar under ögonen! godnatt!



trötter


Kommentarer
Postat av: simon

Vad häftigt att du var i tidningen älskling!! (..stolt...) ..Jag saknar dig! Lycka till imorgon! du får ringa mig då...nån ledig stund<3

2011-06-10 @ 00:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0