...I wont...

provdocka

någonting som har seglat upp på min önske lista den senaste tiden är en egen provdocka, mamma skrattade när jag sa det för hon på pekade att jag aldrig kommer till sak när det gäller att sy kläder, det kanske stämmer, men om jag hadde en prov docka tänker jag att jag skulle ha den som en fin inrednings detalj i mitt rum, huvudsyftet med de skulle vara att ha mina egna favorit kläder på den och smycken, har ialla fall hittat en dö mysig webb butik där det man kan beställa provdockor efter egen smak, tillexempel med sitt eget namn på osv, jag vill ha en i mina mått men det borde väll gå och ordna, hon gör dem ju på beställning...  kika in på den här hemsidan så får ni se mer. Den på bilden här ovan är inklädd i gamla notpapper (känner att det skulle passa mig) och kostar 2500 sedan så finns det ju billigare och enklare modeller också.

Kommentarer
Postat av: Anna

GAAH! Vill så sjukt gärna ha en egen provdocka!

2011-06-30 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0