flytt fågel

sitter i bil på väg till öland för att sätta igång med sommarjobbet med start i morgon förmiddag och njuta av sommaren på riktigt, känner inget solklart lugn fören jag befinner mig på solen och vinndarnas ö där jag alltid tillbringat mina sommrar. Ska under fem veckors tid bara tjäna in cash, slappa i solen, hänga med vänner som är från öland och så vänner som kommer på besök, älsklingen kommer ju ner till mig om några dagar när han får ledigt från jobbet och efter det så ska vi inte vara åtskillda särskillt många timmar denna sommar!

Jag har försökt få med mig alla mina viktigaste målar och konstgrejer nu när jag åkte, och jag kan säga att jag tvivlade när jag la upp allting på köks bordet på förmiddagen, det ni ser nedan är mina olje färgs låda, akryl låda och akvarell skrin, och så pallett knivarna akvarell blocket, skiss blocket, blyerts/kål pennorna och fin liner pennorna. Men allting går om man vill och jag lyckades klämma ned allting i mina annars så väl sorterade och ordnade målar lådor. Hadde ju inte varit fel att ta med mitt stafli också men det går ju inte ens in i bilen!
i min resväska


Det som fick vara utanför lådorna där jag samlade allt var blyertspennorna som ligger i en ask för sig, annars så ligger mina skatter i tre små fina lådor nu. hoppas kunna vara mer kreativ och skapande en någonsin denna sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0