Ny underbar klänning

Hello! nu är jag mätt efter en smarrig cesarsallad på traktens bästa resturang, jag invigde också min nya klänning från weekday som jag köpte i går på REA!
cesarsallad

Den var på 50 % så kostade 200 kr villket är ett riktigt kap! jag skulle nog säga att det hadde varit ett kap även om jag inte köpt den på rean för den sitter så himla snyggt och är sådär skönt asymetrisk. Älskar asymetri både inom arkitektur kläder och möbler! kläningen är i ett bekvämt och tunt matrial som gör många av weekdays kläder så bekväma och svala.
min stört snygga klänning
aa just det har ju en ny frisyr igen! tror nog den här är här för att stanna den här gången! vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Den var riktigt snygg, håller med att det var ett kap.



Svar:

Tack!

2011-06-20 @ 21:26:52
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0