Kanal 5 juni festen

Ja i dag är det söndag och jag har sovit i tolv timmar i natt och är riktigt utvilad! Fredagen var helt stört kul och modevisningen på kanal 5 junifest gick bra! Fatta stört påkostad privata "personalfest" kanal 5 har med tanke på att blandanat September sjöng, det var en fet modevisning och en rad med flera andra artister på scen. Å andra sidan är det väll inte så konstigt att de kostar på en sådan fest det är ju till största delen bara massa tv folk, kändisar och bloggare där. Mitt medverkande i hela kalaset var i alla fall som modell på catwalken med resten av Target gänget!

Lite bilder med min kamera hur det såg ut backstage...
här jobbar de för fullt!
Styling och fix minsann, här stylas en av modellerna av ett gäng av de profesionella stylisterna.


bakom kulliserna...
Här är min hårupsättning, det blev en svinrygg byggd på mestadels löshår!

en av de andra modellerna christelle sminkas!
här makeas modellen och vännen cookie en sista gång innan visningen.

veronica fixas innan visningen!
Vackra Veronica sminkas! Den här bilden har jag snott från martins blogg, världens skönaste kille som vi minglade med under efterfesten, han var där som stylist, han är för övrigt en av Sveriges största manliga modebloggare. klicka dig in på hans blogg här!

Vi modeller var inbjudna till efterfesten efter att alla kanal 5 människor käkat middag, vi var några som orkade stana blandannat Lovnes som är på bilden nedan, hon ler stört mycket eftersom vi för tillfället tittar på september som sjunger "mikrofon kåt" 
lovnes
september sjunger på efterfesten
här ovan har vi september och nedan syns itype! haha måste säga att itype fick med publiken som ignen annan, kan bero på att de spelade på efterfesten och alla var lite mer dragna och lätt flörtade då!
itype sjunger

Har inga bilder från själva catwalken eller någon bra bild när jag har på mig någon av aoutfitsen. Det kanske kommer så småning om! Agenturen tog ju en del bilder också.



Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Stort tack! Vi får ses snart :) kram

2011-06-12 @ 23:06:42
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0