sommar lugnet

Det är svårt det här med tid, på sommrarna flyer tiden så lätt iväg och det är svårt att hålla koll på tid och rum, när jag är på jobbet har jag stenkoll på tiden och klockan men så fort jag kopplar av så fösvinner tiden. I dag efter att jag kommit hem från jordgubbs plockandet så degade jag vid stranden ett tag och lysnade på vågorna, plötsligt var jag jag osäker på om jag varit vid stranden tretio minuter eller tre timmar, det visade sig vara en bit över två timmar och jag hadde inte "gjort" någonting under den tiden, ibland är det stressande att inse att man inte fått ut så mycket av en förmiddag men jag tycker att det kan vara rätt härligt och nyttigt också.

Goa gubbar här nedan va!? 35 kr för en sådan här överfull bunke var priset, i morgon ska jag lägga ut mitt favorit recept på en sommrig jordgubbs drink! så håll utkik här på bloggen!
jordgubbar

jordgubbar








Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kan också få mindre panik när jag inser att jag " inte gör" något.. men jag tror att det kan vara bra också att bara koppla av lite och försöka låta bli att prestera.

2011-06-27 @ 22:09:41
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0