Det var en kväll i juni...

Sitter och vilar mina ömma fötter i ett fotbad i dag igen, köpte ju ett par nya träskor häromdagen (eller exakt lika dana med samma märke som jag tidigare slitit ut så många par av så nya var de egentligen inte för mig) och nu har jag fler blåsor på hel skumma ställen på foten... men men mig lider det ingen nöd på, läser en tidning och njuter av kvälls solen på altanen också. Till på köpet så har jag varit på en anställningsintervju på morgonen så nu har jag nog kammat hem ett jobb till hösten! Nu på eftermiddagen var jag på "fitting" inför mode visningen som det nu är bestämt att jag ska gå på fredag! (skriver mer om visningen i morgon när jag själv vet mer) det är ju alltid kul att pröva plagg efter plagg speciellt när det är läckra märken och kläder man aldrig själv har råd med! Nä ska faktiskt lägga mig tidigt i kväll är trött även om dagen inte var så värst ansträngande egentligen, men jag har gått och varit lite små nervig hela tiden, först innan anställnings intervjun och sedan har jag varit nervös över klädprovningen i dag, det här blir ju första jobbet för den här agenturen så jag var lite osäker på hur stämningen och allt skulle vara. Men alla var dö sköna men samtidigt jätte professionella så det var skönt!

fina fötter
mmm mysiga mjuka fötter, jag gillar fötter!


Kommentarer
Postat av: mamman

Nu förstår jag de feta avtrycken på altanen + att båda krämerna är mina hmmmmmmmmm love you

2011-06-09 @ 13:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0