yes thats my afternoon...

så himla iriterande!! jag åkte upp och köpte en ny och fin duk på förmiddagen att måla på, tog fram mina fina olje låda som alltid får det att krypa i fingrarna av iver att börja måla, och så har jag ingen insperation alls när jag väl fällt upp det stora stafliet och plckat fram alla grejer... sådant suger, satt där och stirrade på den vita duken en lång stund, men sket sedan i det och gick in och sov en stund på soffan istället. Nu regnar det ute också, måste komma på något roligt att hitta på nu så att jag blir uppmuntrad!

stina kan i alla fall liva upp en någon grå dag! en mysig katt puss behöver jag!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

katter är underbara!

2011-06-14 @ 19:31:00
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Mikka

Tack så mycket för din kommentar :D Det gläder mig att höra :)

2011-06-14 @ 22:11:04
URL: http://ipink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0