2 år med älsklingen

I dag är det två år sedan jag och Älsklingen först blev tillsammans, tiden går fort för det känns på ett sätt som den 16 mars 2009 då vi bestämde att vi ville dela våra liv med varandra var alldeles nyss. Men samtidigt har det hänt så mycket också, vi har hunnit göra så mycket och växa i vårt förhållande. Vi har rest utomlands tillsammans och planerar att göra det rätt snart igen, vi kan göra hur mycket som helst på en dag men samtidigt bara ta några dagar när vi inte gör någonting alls men ändå känna oss helt bekväma med det, jag tror aldrig att orden och samtalsämnena mellan oss kommer ta slut och vi kommer aldrig tröttna på varandra (jag kommer i alla fall aldrig tröttna). Förra året så hade vi en riktigt mysig års dag och jag minns att Simon överraskade mig med en hemgjord hjärtformad semla! I år blir lite annorlunda eftersom han har åkt upp till sin skola i Umeå igen men jag vet att både han och jag tänker på varandra i dag och gläds på varsitt håll åt att det som vi har tillsammans faktiskt verkar hålla!
älsklings simon
Älskar dig Simon<3 du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Agnes, det finaste jag akn säga till dig idag är att om jag ens träffar hälften av en kille som simon är för dig så kommer jag bli den lyckligaste i världen!

2011-03-16 @ 18:29:37
Postat av: Agnes

Så sant anna!<3 tack för de värmande orden!

2011-03-16 @ 22:30:59
URL: http://konstomode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0