Ett långsamt farväl

Kom precis hem efter att ha varit på Vapiano och ätit en mysig och utsökt läcker middag med älsklingen! dock avslutades kvällen med att jag följde honom till TC för att kliva på bussen tillbaka till norrland, snyfft. NU dricker jag Champanj & jordgubbs te och bläddrar igenom lite av helgens hundra tals bilder jag tagit med kameran, sjukt vad det är lätt att ta så mycket kort när det inte alls känns som så värst många.

älsklingen och jag

älsklingen och jag


Nu har han ju åkt... det kan nog dröja ett några veckor tills nästa gång vi ses också. Väntan blir svår... men vi njuter av varje minut tillsamans i alla fall!


Kommentarer
Postat av: caroline hanell

höhöh ååh gillar att man ser hur simon andas in när han kramar dig på andra bilden! trycker ihop! G.U.L.L.I.G.A<3<3

2011-03-28 @ 21:14:40
Postat av: Agnes

haha! sant carro! kram

2011-03-28 @ 22:43:52
URL: http://konstomode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0