En applåd till post-it lappar

Jag vet inte om jag har nämnt att jag är löjligt förtjust i lappar och listor. Jag skriver faktiskt en "kom ihåg" post it lapp varje kväll innan jag går och lägger mig där jag skriver allting som jag ska komma ihåg till morgon dagen. Några andra listor som jag också sprider ut överallt i mitt hus är mina shopping listor. Grejen är den att nu har jag totalt köp stopp fram till den 17 april då jag åker till Istanbul med familjen,  de sägs vara mycket bra och prisvärd shopping där och till på köpet läste jag i metro för ett tag sedan om ”Istanbul shopping fest” som håller på mellan 18 mars fram till 26 april och det låter ju också lovande! Därför kan jag inte köpa någonting av det som står på min att köpa lista för tillfället. Tråkigt men sant så nu får jag minsann nypa mig i armen de gånger den närmsta veckan jag lockas av att köpa någon ny godsak till garderoben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0