söndag

Jag är yber mega otroligt skit förkyld... villket är tråkigt eftersom jag har både vikitig idrotts innlämning och matte prov i morgon som jag missar eftersom jag är för sjuk för att gå till skolan. Jag är sjuk välldigt sällan men det är lika irriterande varje gång, I dag sov jag några timmar mitt på tagen och missade den underbara vår solen och jag orkade inte plugga när jag väl vaknade, jag är skit sugen på att måla något stort och seriöst men det blev bara en liten skiss som ni ser här nedan. Ipremen gjorde inte så stor nytta att jag orkade ta fram akryl färgen...
by:me


jag använde en bild från ELLE som referens bild, och insperation fick jag från en skit dukig bloggare vid namn smäm. Bra pennor (som inte är blyerts) har jag inga för tillfället så jag rotade runt och använde lite allt möjligt som fanns till hands villlket blev brorsans grafitti pennor!

Nu ska jag gå john-blund till mötes och ta och lägga mig för kvällen!
Godnatt alla fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vackert!

2011-03-21 @ 19:20:07
URL: http://fashionink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0