"Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv"



Ray-ben
De här är mina favorit solglasögon, de jag allra hälst vill ha.
Ray-ben wayfarer, sköldpadds färgade, Pris ca 1000 kr, finns på blandannat www.lensway.se



Brillor, Marc by Marc Jacobs
De här ovan är ju lite skojsiga! Inte riktigt min stil vad gäller formen men jag älskar puss munnarna på dem!
Marc by Marc Jacobs , Pris: 1630 kr


Pilot brillor, Ray-ban
Också ett par snygga brillor fast mer i pilot stil!
Också de här ett par Ray-Ben, pris: ca 1000 kr

Tyckte det passade sig med ett inlägg om solglasögon en solig vår dag som denna! ska nog införskaffa mig ett par nya snygga fräscha snart! förmodligen blir det nr 1 i inlägget här!


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tjo Agnes! bra fråga.. hmm.. jag har haft den i påse utan att locket åkte av, men där är ju fördelen med skruvlock dock :P

2011-03-22 @ 22:21:38
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0