skönhetssömn

Pluggar spanska och slö läser den redan väl genom bläddrade DV mode som jag köpte i går, jag är inte så mycket för "Damernas värld" egentligen men nu i mars så kom det ut en extra vår/sommar tidning som bara inehöll mode, det finns faktiskt ingen tidning i sverige med bara mode så jag köpte den här. Till råga på allt så lockade omslags rubriken "konst & Mode - bara så rätt" dvs rätt många sidor var tilldelade sammarbetet med konsten i modevärlden. kul!

 
Jag glömmer lätt bort vad utrycket skönhets sömn betyder. Men det slog mig att man alltid ser mer pigg och vacker ut med en utvilad natt bakom sig. Kände mig rätt risig i dag nämligen så i natt ska jag sova ordentligt och få min skönhets sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0