VOGUE

Tjolahoppla! I dag krånglade tvärbanan på väg till skolan så jag gjorde slag i det jag pratat om en liten tid, nämligen att köpa en av de större utländsla mode magasinen. Den här veckan är det också "pressat pris" på alla de utländska skönheterna, så månadens nr av VOGUE som jag köpte kosstade bara 39 kr när det brukar kossta 95! 
En av anledningarna till att jag köpte en tidning på engelska är för att jag ska bli bättre på det roliga men inte så lätta språket (engelska) tänkte att om jag läser om någonting så intresant som mode så måste jag väll orka ta mig igenom det engelska raderna och därmed utvecklas innom språket!!
Vogue mars

Vogue mars


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej. Jag har inte hunnit testa nagellacket än, men så fort jag gör det så kommer resultatet upp på bloggen :)



Otroligt fint omslag!

2011-03-30 @ 21:57:21
URL: http://fashionink.blogg.se/
Postat av: Caisa

Wow, bra pris! Ska se om jag också han hitta några bra tidningar till reapris:)

2011-03-31 @ 17:01:52
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0