En oväntad vändnig

I dag har varit en lite halv seg dag, jag var på rätt dåligt humör när jag vid femtiden slutat skolan, var skit trött, hungrig och rätt iriterad över att behöva stanna till och fixa lite grejer i stan innan jag kunde åka hem... precis när jag snabbt skyndat in på butiken jag skulle till kan jag inte låta bli att gå in på Make up store vid norrlandsgatan bara en snabbis för att kolla deras priser för en eventuell Make up kurs. Tro det eller ej men när den trevliga tjejen i butiken snackat om kurserna en stund och jag är jätte taggad på att betala en 300-500 för en kurs kommer hon på att jag skulle kunna få gå på en tre timmars grupp kurs i morgon helt gratis! Det var nämligen så att Make up store anordnade en tävling där 6 stycken vann en kurs och smink för 20 % och sedan var det en person som vunnit det men sedan avbokade typ fem min innan jag klev in i butiken. Så hon gav det till mig istället! Helt sjukt ofatbart mega flyt asso!


illustration av Lovisa burfitt
Illustration av Lovisa Burfitt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0