Världens bästa pojkvän!!!

Som jag nämnde tidigare så har jag och simon 2 års dag i dag, tror ni inte att killen har skickat efter jordens största blommster bud till mig!!! Med choklad praliner i liten medföjande kartong och allt! Älsklingen är ju världens mest romantiska som finns, jag älskar ju både överaskningar och blommor, och det här är nog första gången jag får blomster bud också. Simon har verkligen allt en kille kan ha, helt ärligt! Nämn en egenskap som den perfekta killen ska ha i komentars fälltet nedan så lovar jag han har den!
 
blommor från Älsklingen



pralin
Det låg fyra smarriga praliner i asken här är en halv äten hasselnogats bit!


Kommentarer
Postat av: Anna

har fortfarande en grej som gör att han inte är den perfekta killen ;)

2011-03-17 @ 09:03:11
Postat av: Anonym

vad??

2011-03-17 @ 14:18:35
Postat av: maaaallllle

åh jag orkar inte va fint!!!! grattis till er<333

2011-03-17 @ 16:11:21
Postat av: Molly

Haha tyst med dig anna!

Grattis på er! :D

2011-03-17 @ 22:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0