What a wonderfull day!

I dag har varit en underbar fantastisk härligt estetisk dag! jag har haft form lektion i flera timmar och tittat på mina vänners form redovisningar (tagit massa kort på deras konst men det tar för lång tid att lägga upp det i kväll men det kommer inom kort...) jag har allmännt sprungit runt hela dagen och fotograferat med min högt älskade Canon 550 och jag har varit och sjungit med kören på ett musik Café! dagen kunde inta varit bättre! Eller jo, jag glömde nämna att jag sprang in en snabbis på Kreatima och köpte Finliners, jätte bra är dem och present kort hadde jag också så jag slapp pröjsa två hundringen!

finliner pennor
Här är en liten testing bild jag gjorde nyss för att kolla att de fungerade bra!

Finliner
Tjocklek, 005-08 kålsvarta och vatten fasta! ur bra!

Puss och kram skummbanan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0