Det nallkas för slututställningar...

I dag har jag varit i skolan knappt en timme, jag redovisade bara mina illustrationer och fick lite utvärderande ord från min lärares sida om vad jag ska tänka på för att bli en bättre illustratör. Nu är jag precis hem kommen från konstfacks slut utställning som jag passade på att se med några klass kamrater i dag när vi slutade så tidigt. Konstfacks slut/vår utställning är öppet veckan ut mellan 12- 19. Nu är jag mycket inspirerande att göra något eget både efter feedbacken från min lärare och efter all fantastisk konst som konstfack visade upp!

Här är två illustrationer jag gjort nu under veckans kurs, har rätt många som jag glömde i skolan också så ni får nöja er med de här, ser ni att det är under temat androgyn, fashionistas houte coture!? Akvarell och finliner i ett format snäppet större än A4 därför är de lite mörka i kanten för de gick ju inte in i scannern helt!



illustration i akvarell, finliner

I morgon ska jag nog gå på Beckmans design högskolas slututställning också! då ska jag se till att ta med kamerans så kan jag dokumentera allt fint!


Kommentarer
Postat av: Isabell

underbara människa, dina målningar är fantastiska!

2011-05-27 @ 13:45:26
URL: http://belldiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0