Ett av Konstens alla uttryck

Det här är Konst, inte alltid men ibland är sminkning konst i allra största grad. Makeup artisten som sminkade mig och de andra modellerna i går (duktiga Jörgen) tejpade mitt ansikte med maskerings tejp,han blandade färger med pullver piggment och han arbetade fram ett ressultat på samma sätt som jag arbetar bildligt när jag skapar min konst. Kan inte skriva mycket mer än att jag fascineras av hur många utryck konst kan ta, och hur sjukt mycket skickliga människor det finns!

sminkningen från i går
Hadde jordens coolaste lösögonfransar också men jag hadde inte med kameran, kunde ta bilder först när jag kom hem och då satt inte fransarna kvar! Det här är inte riktigt en vardags sminkning precis eller vad säger ni!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0