Fri som en fågel fredag

I dag är det fredag! Det ska bli finfint väder i dag, jag har ingen matte så slutar vid lunch och så har jag haft sovmorgon nu på morgonen, det absolut bästa med denna fredag är dock att älsklingen kommer hem i dag!
Hoppas ni får en bra dag ni också kära läsare!



Tycker den här bilden jag tog tidigare i veckan speglar hur fin den här dagen kommer bli! Lätt som en fågel går jag genom min fredag, tyngden av sanslöst mycket plugg har släppts från mina axlar för i går kväll hadde vi dead line på allting i skolan inom alla ämnen så nu vilar lugnet efter stormen om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Molly

Agnes kan du inte lägga upp konsert bilderna? :) <3

2011-05-21 @ 03:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0