Hej Väder!

Hej och godkväll!
jag har haft en mysmys helg asso, filat på det sista läxorna innan betygen sätts, träffat härliga vänner och myst på alltanen hemma med familjen i dag. Det är ju faktiskt morsdag i dag så jag och brorsan förgyllde mammas dag genom frukost på sängen, bak av smarriga kakor och sedan så sminkade jag faktisk mamma villket hon har velat länge. det var kul men ovant att sminka någon anna men det blev snyggt, tanken var att jag skulle fixa hennes naglar också men det hanns inte med i dag!

vad blir det för väder!?
ser ni villken funderande blick jag har! Jag står och funderar på vädret nämligen, så himla stört väder det har varit i helgen, regn och sol om vartannat, fick tända lampan mitt på dagen för att det var molnigt och mörkt och sedan sekunden efter så blir det så soligt och varmt att chortsen åker fram.
hm.. vad är det för väder vi lever i?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jaduu, någon där uppe verkar inte kunna bestämma sig! jobbigt att inte veta vad man ska sätta på sig..

2011-05-30 @ 00:55:55
URL: http://belldiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0